09919005285

شنبه تا پنجشنبه: 9:00-17:00

خرید کتراک

تخریب بتن مسلح (بتن آرمه)

تخریب بتن مسلح (بتن آرمه)

بتن مسلح چیست؟

بتن مسلح یا آرمه در حقیقت یک نوع سنگ ساخته دست بشر است، از مقاومت فشاری قابل قبول و مقاومت کششی بسیار پایین (در حدود 10% مقاومت فشاری) برخوردار است. از طرفی در بسیاری از قطعات سازه ای، کشش مستقیم ویا کشش ناشی از خمش ایجاد می شود. به همین جهت برای جبران ضعف مقاومت کششی بتن، ایده ی بتن مسلح ابداع شده است. در این روش، در هر قسمت که قطعه ی سازه ای تحت کشش (کشش مستقیم یا کشش ناشی از خمش) قرار گیرد، از فولاد به عنوان یک ماده ی مقاوم در مقابل کشش ایجاد شده، استفاده میگردد

یکی از نیازات اساسی بشر برای ساخت پناهگاه و مکانی برای زندگی به محصولاتی با مقاومت بالا و مقاوم در برابر شرایط آب و هوایی است که در گذشته از چوب و سنگ و فولاد و….استفاده می شد. اما امروزه علاوه بر استحکام و مقاومت باید مصالح ساختمان هم سبک و هم مقاوم باشند که در ساخت برج ها مورد استفاده قرار گیرند.

 

تخریب بتن مسلح با کتراک

بهترین روش تخریب بتن مسلح استفاده از کتراک است. در بسیاری از پروژه هاس ساختمانی ممکن است در ریختن بتن یا پیاده سازی بتن درچار مشکل شوند که در این مرحله نیاز به تخریب بتن است. مهندسان عمرانی برای تخریب این سازه ها میتوانند با کمترین هزینه ممکن و با کمترین تجهیزات تخریب را انجام دهند. در تخریب با مواد انبساطی نیازی به نیرو متخضص نیست و کافی است که با کارشناسان ما در واحد فروش تماس حاصل نمایید و آموزش‌های لازمه را دریافت نمایید و پروژه تخریب را انجام دهید.

برای استفاده از کتراک در بتن های مسلح باید برخی نکات استفاده از این محصول را بدانید ، استفاده کتراک در بتن های مسلح به راحتی استفاده در بتن، سنگ و یا ساروج عادی است و مانند دیگر اجسام باید سوراخ هایی با مته 32تا 40 درون آن زده شود.

نسبت استفاده کتراک در بتن مسلح بیشتر از بتن معمولی است، در هر متر مربع بتن مسلح باید 25 کیلوگرم ماده کتراک مورد استفاده قرار گیرد تا تخریب به صورت کامل صورت بپذیرد، این مقدار میتواند نسبت به شکل بتن تا 40 کیلوگرم نیز متغییر باشد!

برای تخریب بتن های مسلح باید در چندین نسبت به سایز بتن اقدام به تخریب آن با ماده کتراک نمایید ، پس از هر تخریب باید مجددا این ماده را درون سوراخ های ایجاد شده بریزید، اکثر مشتریان با استفاده نهایتا دوبار برای یک ستون 2 متری آنرا کاملا تخریب میکنند.

مزیت استفاده از کتراک برای تخریب بتن آرمه

در تخریب با پودر انبساطی این پودر های انبساطی آسیبی به میلگرد های داخل بتن آرمه آسیبی نمبرساند و میگرد های داخل بتن را میتوانید از میان بتن ها استخراج کنید.

در کار با پودر های انبساطی نیازی به دریافت مجوز خاصی نیست و نیازی به نیرو متخصص نیست. و بدون آلودگی زیستی و صوتی میتوانید تخریب را انجام دهید.

 

خرید کتراک جهت تخریب بتن مسلح

برای کسب اطلاعات بیشتر از انواع کتراک (پودر انبساطی) با کارشناسان ما در واحد فروش تماس حاصل نمیایید. همه روزه کارشناسان ما جوابگوی شما هستند و ارسال همه روزه به سراسر ایران انجام میشود. شماره تماس ها:

03195020085

09919005285

 

مزایا و معایب بتن آرمه

– بتن مقاومت فشاری قابل قبولی در مقایسه با بسیاری از مصالح ساختمانی دیگر دارد.

– تمامی‌اجزاء تشکیل دهنده بتن(به جز سیمان) به عنوان مصالح محلیو ارزان قیمت محسوب می‌شوند. تقریبا در همه جا می‌توان آب، ماسه و شن را از فواصل نزدیک به محل بتن ریزی حمل نمود که این مساله منجر به سهولت و رغبت بیشتر به بتن، و ارزانتر تمام شدن آن خواهد شد.

 بتن را می‌توان به سهولت به هر شکل دلخواه در آورد. با ساختن قالب مناسب، تقریبا هر گونه مقطع سازه ای و شکل معماری را می‌توان از بتن آرمه تولید نمود. در مقابل، مقاطع فولادی در ابعاد مشخص و در کارخانه تولید می‌شوند و تولید مقطع خاص از مصالح فولادی گاه مشکل و یا غیر ممکن خواهد بود.

  بتن مقاومت بسیار خوبی در مقابل آتش دارد.یک ساختمان بتن آرمه می‌تواند ساعت‌ها در مقابل آتش سوزی‌های مهیب مقاومت کند، بدون آنکه فرو ریزد. این مساله فرصت کافی برای مهار آتش و نیز تخلیه ساختمان از نفرات و اموال را فراهم میکند. در مقابل یک ساختمان فولادی در برابر آتش سوزی کاملا ضعیف خواهد بود. فروریزی برج‌های دوقلوی نیویورک که در واقعه ۱۱ سپتامبر سال ۲۰۰۱ مورد حمله قرار گرفتند، به دلیل اسکلت فولادی آنها بود. چنانچه این برج‌ها از مصالح بتن آرمه ساخته شده بودند، جان هزاران انسان و نیز میلیون‌ها دلار ثروت موجود در آنها حفظ می‌شد.

–  بتن همچنین مقاومت خوبی در مقابل رطوبت و آب دارد. اگر آب در تماس با بتن، حاوی بعضی از یون‌ها از قبیل یون سولفات و یا یون کلرور نباشد، برای بتن و حتی میلگرد‌های موجود در بتن، مشکلی ایجاد نمی‌کند.

اجزاء بتن آرمه از صلبیت بالایی برخوردار هستند. به همین دلیل معمولا ساکنان یک ساختمان بتن آرمه در هنگام وزش شدید باد و یا تحرک زیاد همسایگان، لرزه ای را احساس نمی‌کنند و آرامش آنها حفظ می‌شود.

همین حالا برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید !

جهت خرید ، راهنمایی و اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید : از ساعت 9 صبح الی 5 عصر به صورت یکسره در خدمت شما هستیم ...

09919005285
بهترین ها با ما همکاری می کنند ...

برخلاف دیگر تولید کننده های زیر زمینی شرکت ما سابقه همکاری مستمر با بزرگترین سازمان های دولتی و خصوصی را داشته که برخی از آنها را به صورت خلاصه نام میبریم : وزارت دفاع جهموری اسلامی ایران ، شرکت سپاسد سد سفارود کرمان ، شرکت سد سازی زلال ایران ، بیمه تعاون اصفهان و ...

تخریب شیمیایی بتن

تخریب کننده شیمیایی بتن

تخریب کننده شیمیایی بتن یک ماده است که به طور خاص برای تخریب و ضعیف کردن ساختار بتنی استفاده می شود. این ماده معمولاً شامل اسیدها، قلیاها یا مواد شیمیایی دیگر است که قابلیت حل شدن در آب دارند. با استفاده از تخریب کننده های شیمیایی بتن، می توان بتن را در نقاط خاصی که نیاز به تعمیر دارند، ضعیف کرد و سپس آن را بازسازی کرد. این فرآیند به عنوان تعمیر و نگهداری بتن شناخته می شود و در بسیاری از صنایع و ساختمان ها استفاده می شود. با این حال، استفاده نادرست از تخریب کننده های شیمیایی بتن می تواند به صدمه و ...

معرفی بهترین روش های تخریب فونداسیون

معرفی بهترین روش های تخریب فونداسیون

تخریب فونداسیون یک عملیات پیچیده است و باید با دقت و احتیاط انجام شود. تخریب فونداسیون معمولاً به دلیل نیاز به بازسازی یا تعمیرات یا ساختار جدیدی از طراحی استفاده می‌شود. فونداسیون میتواند برای ساختمان های بزرگ بسیار عمیق و همچنین تخریب آن پر دردسر باشد زیرا از این بابت روش های تخریبی بسیار متفاوتی وجود دارد که در ادامه، متداول ترین روش های تخریب فونداسیون ارائه شده است:   متداول ترین نحوه تخریب فونداسیون   استفاده از ماشین‌های سنگین یکی از روش های تخریب فونداسیون استفاده از ماشین‌های سنگی و ...

بهترین راه شکستن سنگ بزرگ

بهترین راه شکستن سنگ بزرگ

در پروژه های تخریبی در برخی مواقع به موانع بزرگی برخورد میکنیم که نیاز به تخریب آنها احساس می شود. برای تخریب راه های مختلفی وجود دارد که به شرح زیر است. شکستن سنگ بزرگ به وسیله ابزارها و تجهیزات مخصوصی انجام می‌شود و به مهارت‌ها و دقت زیادی نیاز دارد. این کار راه‌های مختلفی دارد، از جمله استفاده از انفجار، ابزارهای مکانیکی، و حتی از مواد شیمیایی مانند کتراک. انتخاب بهترین روش بستگی به اندازه، نوع و محل سنگ مورد نظر دارد. در هر صورت، انجام این کار باید توسط افراد و شرکت‌های مجرب و با رعایت ایمنی و مقرر و ...

تماس بگیرید : 09919005285