09919005285

شنبه تا پنجشنبه: 9:00-17:00

خرید کتراک

تخریب با دستگاه اسپلیتر

تخریب بتن و سنگ با اسپلیتر

دستگاه اسپلیتر

برای تخریب بتن و سنگ و ساروج روش های مکانیکی و شیمیایی وجود دارد. که متناسب با شرایط آب و هوایی و محیطی باید بهترین و و کم هزینه ترین روش را انتخاب کنید.

یکی از روش های تخریب استفاده از دستگاه اسپلیتر هیدرولیکی است. اسپلیترهای هیدرولیکی نیروی شدید جانبی در خلاف جهت حفره ایجاد میکند و با کمترین آلودگی صوتی تخریب را انجام میدهد.

در مورد چکش این دستگاه میتوان گفت که وارد حفره میشود نیروی عمودی – رو به پایین را در داخل حفره ایجاد میکند و نیروهای جانبی ایجاد می گردند که این نیروها باعث شکست بتن می شوند. هیچ ضربه سنگین برای ایجاد ترک وارد نمی شود و ترک ها به سرعت و بدون سر و صدا در امتداد سوراخ های از قبل حفر شده گسترش می یابد تا زمانی که بتن به قطعات کوچک تقسیم شود.

تخریب بتن و سنگ با اسپلیتر

اسپلیترهای هیدرولیکی معمولی، نیروی بین 150 تا 400 تن را با توجه به نوع ساخت و مدل، به قطعه وارد می کنند. مدل های کوچک تره این دستگاه برای تخریب کارهای سبک وزن استفاده می شود یا جاهایی که تجهیزات باید بتوانند راحت تر به کار گرفته شوند مانند سطوح افقی و قسمت های بالایی. و مدل های بزرگ این دستگاه برای قسمت های سنگین و سخت تر استفاده میشود و این قسمت ها را کامل خرد و تقسیم میکند.

در مقایسه با ماده های شیمیایی نیروی فشار این دستگاه بسیار اندک است ، کتراک های ایرانی بین 4 تا 5 هزار تن نیرو در عرض سنگ یا بتن وارد میکند و کتراک خارجی تا 6 هزار تن فشار میتوانند به سنگ وارد نمایند .

اسپلیتر های هیدرولیکی در مدل های گازی و برقی موجود باشند اما اکثر پیمانکاران پمپ های هیدرولیکی بادی را ترجیح می دهند، چون که می توانندبه عنوان کمپرسور هوا مورد استفاده قرار گیرند برای قدرت مته هایی که برای ایجاد سوراخ در بتن استفاده می شود.برای بالا بردن قدرت تخریب، اسپلیترهای هیدرولیکی چندگانه می تواند در کنار یک پمپ هیدرولیکی تعبیه شود، تا امکان شکستن بتن های حجیم و ضخیم فراهم گردد.

این بتن شکن ها تحت عناوینی همچون خردکننده، تراشنده، پردازنده، فشارنده، سنگ شکن های ثانویه و ساینده نیز مطرح هستند.بتن شکن های هیدرولیکی اسپلیتر برای خرد کردن قطعات بتنی بزرگ مورد و تبدیل آنها به قطعات کوچکتر مورد استفاده قرار می گیرد. اندازه این قطعات به راحتی قابل کنترل می باشد. این دستگاه ها همچنین برای جدا کردن اتصالات فولادی از بتن نیز استفاده می شود.

معایب دستگاه اسپلیتر

برای تخریب بتن با کمترین هزینه راه های بیشتری وجود دارد این دستگاه علاوه بر هزینه بالایی که دارد نیاز به نیروی متخصص است اما شما میتوانید هزینه ها را کاهش دهید و خودتان تخریب را با بهترین شکل ممکن اجرا کنید.

با خرید کتراک میتوانید تخریب خود را با هزینه ای بسیار کمتر و صرف جویی در زمان با آسودگی خاطر تخریب بتن ، سنگ و یا ساروج خود را انجام دهید ، سبزگستر رایان صبا تولید کننده و فروش کتراک با کیفیت تقویت شده در ایران است.

 

برای منظور خرید با شماره های زیر در تماس باشید : 09919005271 / 09919005285 / 03195020085

همین حالا برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید !

جهت خرید ، راهنمایی و اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید : از ساعت 9 صبح الی 5 عصر به صورت یکسره در خدمت شما هستیم ...

09919005285
بهترین ها با ما همکاری می کنند ...

برخلاف دیگر تولید کننده های زیر زمینی شرکت ما سابقه همکاری مستمر با بزرگترین سازمان های دولتی و خصوصی را داشته که برخی از آنها را به صورت خلاصه نام میبریم : وزارت دفاع جهموری اسلامی ایران ، شرکت سپاسد سد سفارود کرمان ، شرکت سد سازی زلال ایران ، بیمه تعاون اصفهان و ...

تخریب شیمیایی بتن

تخریب کننده شیمیایی بتن

تخریب کننده شیمیایی بتن یک ماده است که به طور خاص برای تخریب و ضعیف کردن ساختار بتنی استفاده می شود. این ماده معمولاً شامل اسیدها، قلیاها یا مواد شیمیایی دیگر است که قابلیت حل شدن در آب دارند. با استفاده از تخریب کننده های شیمیایی بتن، می توان بتن را در نقاط خاصی که نیاز به تعمیر دارند، ضعیف کرد و سپس آن را بازسازی کرد. این فرآیند به عنوان تعمیر و نگهداری بتن شناخته می شود و در بسیاری از صنایع و ساختمان ها استفاده می شود. با این حال، استفاده نادرست از تخریب کننده های شیمیایی بتن می تواند به صدمه و ...

معرفی بهترین روش های تخریب فونداسیون

معرفی بهترین روش های تخریب فونداسیون

تخریب فونداسیون یک عملیات پیچیده است و باید با دقت و احتیاط انجام شود. تخریب فونداسیون معمولاً به دلیل نیاز به بازسازی یا تعمیرات یا ساختار جدیدی از طراحی استفاده می‌شود. فونداسیون میتواند برای ساختمان های بزرگ بسیار عمیق و همچنین تخریب آن پر دردسر باشد زیرا از این بابت روش های تخریبی بسیار متفاوتی وجود دارد که در ادامه، متداول ترین روش های تخریب فونداسیون ارائه شده است:   متداول ترین نحوه تخریب فونداسیون   استفاده از ماشین‌های سنگین یکی از روش های تخریب فونداسیون استفاده از ماشین‌های سنگی و ...

بهترین راه شکستن سنگ بزرگ

بهترین راه شکستن سنگ بزرگ

در پروژه های تخریبی در برخی مواقع به موانع بزرگی برخورد میکنیم که نیاز به تخریب آنها احساس می شود. برای تخریب راه های مختلفی وجود دارد که به شرح زیر است. شکستن سنگ بزرگ به وسیله ابزارها و تجهیزات مخصوصی انجام می‌شود و به مهارت‌ها و دقت زیادی نیاز دارد. این کار راه‌های مختلفی دارد، از جمله استفاده از انفجار، ابزارهای مکانیکی، و حتی از مواد شیمیایی مانند کتراک. انتخاب بهترین روش بستگی به اندازه، نوع و محل سنگ مورد نظر دارد. در هر صورت، انجام این کار باید توسط افراد و شرکت‌های مجرب و با رعایت ایمنی و مقرر و ...

تماس بگیرید : 09919005285