09919005285

شنبه تا پنجشنبه: 9:00-17:00

خرید کتراک

بهترین راه شکستن سنگ بزرگ

بهترین راه شکستن سنگ بزرگ

در پروژه های تخریبی در برخی مواقع به موانع بزرگی برخورد میکنیم که نیاز به تخریب آنها احساس می شود. برای تخریب راه های مختلفی وجود دارد که به شرح زیر است.
شکستن سنگ بزرگ به وسیله ابزارها و تجهیزات مخصوصی انجام می‌شود و به مهارت‌ها و دقت زیادی نیاز دارد. این کار راه‌های مختلفی دارد، از جمله استفاده از انفجار، ابزارهای مکانیکی، و حتی از مواد شیمیایی مانند کتراک. انتخاب بهترین روش بستگی به اندازه، نوع و محل سنگ مورد نظر دارد. در هر صورت، انجام این کار باید توسط افراد و شرکت‌های مجرب و با رعایت ایمنی و مقررات مربوطه انجام شود. در هر صورت، شکستن سنگ‌های بزرگ فرآیندی پیچیده و خطرناک است و نیاز به مهارت‌ها و دقت بالایی دارد. همچنین، باید ایمنی فراموش نشود و تمامی مقررات مربوط به ایمنی و محیط زیست رعایت شود.

 

راه های شکستن سنگ بزرگ

انفجار

از انفجار برای شکستن سنگ‌های بزرگ در معادن و ساخت و سازها استفاده می‌شود. در این روش شکستن سنگ بزرگ، مواد منفجره قرار داده می‌شوند و با انفجار، سنگ شکسته می‌شود. این فرآیند نیاز به مهندسین معدن و افراد مجرب دارد و باید با دقت و ایمنی انجام شود. اگر نیاز به ترکاندن سنگ بدون صدا دارید، این روش اصلا مناسب نیست. برای تخریب با مواد انفجاری لازم است تا مجوز های لازم از نهاد های مربوطه اخذ شود و این کار بسیار سخت بوده و در مناطق مسکونی اجازه تخریب با انفجار صادر نمی شود از این رو این طریقه شکستن سنگ بزرگ بسیاری جاها کاربرد ندارد.

 

تجهیزات مکانیکی

ابزارهای مکانیکی نظیر چکش‌های بزرگ، چکش‌های پیچکوب، بولدوزرها و ماشین‌آلات حفاری برای شکستن سنگ‌های بزرگ استفاده می‌شوند. این تجهیزات قدرت فشار و تخریب دارند و به تدریج سنگ را شکسته و تراکم می‌دهند. با استفاده از دستگاه های تخریبی مانند هیلتی و پیکور نیز میتوان تخریب را انجام داد ولی برای سنگ های بسیار بزرگ فرایندی وقت گیر و سخت است. همچنین بابت هزینه های خرید و اجاره دستگاه ها باید مبالغ هنگفتی پرداخت شود. لذا این نحوه شکستن سنگ بزرگ فقط در برخی موارد کاربرد پیدا میکند.

 

استفاده از نعل و فارس

برای استفاده از نعل و فارس نیاز به کارگر تخریب کار ماهر دارید و این روش بیشتر برای برش سنگ های بزرگ استفاده می شود و برای تخریب مناسب نیست.

 

مواد شیمیایی

برخی مواد شیمیایی می‌توانند برای تخریب سنگ‌ها مورد استفاده قرار گیرند. مثلاً در معادن، از مواد مخصوصی مانند انفجارهای شیمیایی استفاده می‌شود.

 

لیزر

تکنولوژی لیزر نیز یکی از راه های شکستن سنگ بزرگ است. لیزرهای قوی می‌توانند سطح سنگ را تاثیر داده و آن را شکسته کنند.

 

شکستن سنگ بزرگ بدون صدا با کتراک

برای شکستن سنگ های بزرگ میتوانید از کتراک نیز بهره ببرید که روش بسیار مطلوب و کم هزینه ای نیز هست. با استفاده از کتراک حتی میتوانید سنگ های معدنی را نیز به آسانی تخریب کنید. موثر ترین و راحت ترین راه شکستن سنگ بزرگ بدون صدا استفاده از کتراک است که به آسانی حتی یک کارگر ساده نیز میتواند این کار را انجام دهد.

از  مزایای استفاده از کتراک میتوان در درجه اول قیمت بسیار اندک آنرا اشاره کرد زیرا این محصول بسیار ارزان بوده و حتی در تخریب های با وسعت زیاد نیز جوابگو است.

مزیت دوم آن کاربری آسان است که بدون نیاز به دانش فنی بالا و با مشاهده ویدیو آموزشی میتوانید به آسانی از آن استفاده نمایید.

مزیت سوم آن در دسترس بودن و سریع بودن آن است که به راحتی یافت می شود و خرید آن بسیار آسان است و نیاز به هیچ گونه مجوزی ندارد.

برای تخریب با کتراک با یک نیروی ساده میتوان با حفر سوراخ روی سنگ بزرگ و ریختن کتراک درون سوراخ ها تخریب را به سادگی انجام داد و هزینه آن نیز مقرون بصرفه است. به پیشنهاد تیم ما استفاده از کتراک بهترین راه شکستن سنگ های بزرگ است.

 

نتیجه گیری

استفاده از محصولات تخریبی شیمیایی مانند کتراک بهترین راه شکستن سنگ بزرگ است زیرا هزینه کمی دارند. سرعت کار با آنها بسیار بالاست و نیاز به نیروی متخصص ندارد. استفاده و خرید کتراک نیز بدون نیاز به مجوز قابل انجام است. ما به عنوان تیم تخریبی با سابقه 10 ساله کتراک را برای تخریب سنگ های بزرگ پیشنهاد میکنیم.

 

گرین راک تولیدکننده و فروشنده کتراک باکیفیت ایرانی و خارجی با بهترین قیمت. جهت خرید کتراک از گرین راک با بهترین قیمت از طریق شماره های زیر با کارشناسان ما تماس برقرار نمایید:

03195020085 / 09919005271 / 09919005285

 

همین حالا برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید !

جهت خرید ، راهنمایی و اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید : از ساعت 9 صبح الی 5 عصر به صورت یکسره در خدمت شما هستیم ...

09919005285
بهترین ها با ما همکاری می کنند ...

برخلاف دیگر تولید کننده های زیر زمینی شرکت ما سابقه همکاری مستمر با بزرگترین سازمان های دولتی و خصوصی را داشته که برخی از آنها را به صورت خلاصه نام میبریم : وزارت دفاع جهموری اسلامی ایران ، شرکت سپاسد سد سفارود کرمان ، شرکت سد سازی زلال ایران ، بیمه تعاون اصفهان و ...

تخریب شیمیایی بتن

تخریب کننده شیمیایی بتن

تخریب کننده شیمیایی بتن یک ماده است که به طور خاص برای تخریب و ضعیف کردن ساختار بتنی استفاده می شود. این ماده معمولاً شامل اسیدها، قلیاها یا مواد شیمیایی دیگر است که قابلیت حل شدن در آب دارند. با استفاده از تخریب کننده های شیمیایی بتن، می توان بتن را در نقاط خاصی که نیاز به تعمیر دارند، ضعیف کرد و سپس آن را بازسازی کرد. این فرآیند به عنوان تعمیر و نگهداری بتن شناخته می شود و در بسیاری از صنایع و ساختمان ها استفاده می شود. با این حال، استفاده نادرست از تخریب کننده های شیمیایی بتن می تواند به صدمه و ...

معرفی بهترین روش های تخریب فونداسیون

معرفی بهترین روش های تخریب فونداسیون

تخریب فونداسیون یک عملیات پیچیده است و باید با دقت و احتیاط انجام شود. تخریب فونداسیون معمولاً به دلیل نیاز به بازسازی یا تعمیرات یا ساختار جدیدی از طراحی استفاده می‌شود. فونداسیون میتواند برای ساختمان های بزرگ بسیار عمیق و همچنین تخریب آن پر دردسر باشد زیرا از این بابت روش های تخریبی بسیار متفاوتی وجود دارد که در ادامه، متداول ترین روش های تخریب فونداسیون ارائه شده است:   متداول ترین نحوه تخریب فونداسیون   استفاده از ماشین‌های سنگین یکی از روش های تخریب فونداسیون استفاده از ماشین‌های سنگی و ...

بهترین راه شکستن سنگ بزرگ

بهترین راه شکستن سنگ بزرگ

در پروژه های تخریبی در برخی مواقع به موانع بزرگی برخورد میکنیم که نیاز به تخریب آنها احساس می شود. برای تخریب راه های مختلفی وجود دارد که به شرح زیر است. شکستن سنگ بزرگ به وسیله ابزارها و تجهیزات مخصوصی انجام می‌شود و به مهارت‌ها و دقت زیادی نیاز دارد. این کار راه‌های مختلفی دارد، از جمله استفاده از انفجار، ابزارهای مکانیکی، و حتی از مواد شیمیایی مانند کتراک. انتخاب بهترین روش بستگی به اندازه، نوع و محل سنگ مورد نظر دارد. در هر صورت، انجام این کار باید توسط افراد و شرکت‌های مجرب و با رعایت ایمنی و مقرر و ...

تماس بگیرید : 09919005285